miercuri

Ar fi frumos ca dragostea sa nu existe.Sa moara si sa nu se mai intoarca.Sa fie o amintire dulce,ce-ti alearga prin minte,in momentele
scurte de desfrau.Sa-ti apuna sufletul in marea de lacrimi in care te scufunzi..Trupul tau sa fie cel ce traieste in lumea asta.Dar ce-ar fi lumea fara sentimente?De ce acum ma contrazic singura?Oare dragostea adevarata exista?Numai Dumnezeu stie.Noi putem doar sa ne hranim inima cu povesti..cei mai norocosi dintre noi traiesc asta:) Ce-ti mai poate aduce zambetul pe buze,in afara de o iubire implinita?Mi-am dorit sa-mi scriu impresile mele despre o viata fara dragoste,dar nici cateva randuri n-am asternut ,ca aberatile mele s-au intors impotriva mea aparand dragostea.Ce pot spune...Dragostea..sentiment pur,care nici macar in ziua de azi n-a murit,luptandu-se sa supravietuiasca.


Un comentariu: